معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برنامه های فرهنگی این اداره کل در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 23 September 2015

به گزارش تابناک یزد،طوبی مازارزاده گفت: حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره پایمردیهای این دوران بر همگان واجب است، زیرا عزت، اقتدار و هویت ایران در دنیا مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است  و براین اساس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس  در راستای گسترش فرهنگ دفاع مقدس  ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: براین اساس نشست هایی را جهت هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس برگزار کردیم که مقرر شد همزمان با این ایام نمایشگاه دفاع مقدس توسط کانون اندیشه اسلامی برپا شود.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: تجلیل از فرزندان شهید کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان، بازدید و دیدار با خانواده شهدا و بازدید از آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برگزار خواهیم کرد.

مازارزاده ادامه داد: حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جشن دفاع مقدس و غدیر همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه قربان تا غدیر نیز از برنامه های پیش بینی شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار