شهردار یاسوج:
در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی بزنند
کد خبر: ۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد محمدعلی جاوید در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان بسیار ضعیف‌تر است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تنها زیرساخت‌های که برای بانوان در شهر یاسوج مدنظر قرار داریم پارک بانوان که اکنون در مرحله ۵۰ درصد است.

جاوید گفت: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی بزنند.

وی گفت: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

شهردار یاسوج گفت: اگر جابجایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار