تیم بسکتبال شیمیدر قم این‌روزها سخت مشغول انجام تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی برای حضور موفق در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است.
کد خبر: ۹۹۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 07 September 2021

به گزارش تابناک قم، هدایت تیم بسکتبال شیمیدر قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بر عهده سرمربی تیم ملی ایران در المپیک 2021 توکیو یعنی مهران شاهین‌طبع است و شیمیدری‌ها بعد از بازگشت شاهین‌طبع از المپیک به شکل مرتب برای حضور موفق در لیگ جدید تمرین می‌کنند.

روحیه بالا و انگیزه زیاد بازیکنان در کنار تمرینات متنوع مهران شاهین طبع سرمربی بادانش و باتجربه شیمیدر، اردوی تیم را بسیار بانشاط و شاداب کرده است، اردویی که در آن بخشی از تمرین به حضور در سالن بدن‌سازی و پیست دوومیدانی برای تقویت آمادگی جسمانی شیمیدری‌ها اختصاص دارد و بخش دیگر تمرین اجرای نکات تاکتیکی مد نظر کادر فنی تیم در سالن مسابقه است.

در شرایطی که مسوولیت سرپرستی شیمیدری‌ها را نصرت‌الله جعفریان بر عهده دارد، در کادر فنی این تیم احمد حیدری‌پرور به عنوان مربی، امیرمهدی قانع به عنوان تکنیکال آنالیزور، مهدی خیرخیز به عنوان ویدئو آنالیزور، حسن لاچینی به عنوان بدن‌ساز، حسین قلی‌نژاد به عنوان پزشک، سجاد ایزدمهر به عنوان ماساژور و حسین جعفری به عنوان تدارکات، همکاران مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شیمیدر قم هستند.

تمرینات شیمیدری‌ها در حالی برگزار می‌شود که این هفته جلسه هماهنگی فصل 1401 – 1400 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری از جمله شیمیدر قم برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی نظیر فرم قرارداد بازیکنان، زمان دریافت فیش بانکی ورودیه مسابقات، زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر، زمان ارائه مدارک و ثبت از طریق سامانه ملی فدراسیون بسکتبال، زمان جلسه قرعه‌کشی مسابقات و موضوع لباس تیم‌ها و فضای تبلیغاتی جدید روی پیراهن بازیکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس تیم‌های لیگ برتری باید تا روز 24 شهریور ماه به منظور حضور در مراسم قرعه‌کشی که روز 30 شهریور خواهد بود، نسبت به پرداخت مبلغ ورودی مسابقات اقدام کنند، همچنین نمایندگان باشگاه‌ها باید نمونه لباس تیم خود را که طبق دستورالعمل‌های فدراسیون طراحی شده، در مراسم قرعه‌کشی همراه داشته باشند.

این در شرایطی است که فدراسیونی‌ها در نظر دارند استارت رقابت‌های فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز ۲۲ مهر ماه زده شود، بنابراین تیم‌های لیگ برتری باید تا روز هفتم مهر مدارک خود را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت کنند، لیگی که در دوره قبلی آن در فصل 1400 – 1399 تیم شیمیدر قم در جایگاه سوم ایستاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار