دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم از انتخاب سه کاراته‌کای ناشنوای استان قم توسط کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2021 خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 03 September 2021

3 کاراته‌کای ناشنوای قم در انتخابی پیکارهای جهانی 2021
دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم از انتخاب سه کاراته‌کای ناشنوای استان قم توسط کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2021 خبر داد.

به گزارش تابناک قم، توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران به عنوان میزبان رقابت‌های کاراته و تکواندو قهرمانی ناشنوایان جهان انتخاب شده، به همین منظور کادر فنی تیم ملی کاراته از نفرات مد نظر خود برای حضور در اردوی انتخابی دعوت به عمل آورده است.

وی ادامه داد: در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان نیز ستاد اجرایی مسابقات قهرمانی کاراته و تکواندو ناشنوایان ۲۰۲۱ جهان تشکیل شده و تمام تلاش فدراسیون این است که تدارکات لازم برای یک میزبانی مطلوب و شایسته از تیم‌ها و ورزشکاران خارجی شرکت کننده در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شود.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم با اشاره به دعوت سه کاراته‌کای ناشنوای قم به اردوی تیم ملی افزود: سیدمرتضی جدّایی، مهدی سعدی و سیدمحمد میرقیصری نفراتی هستند که به نمایندگی از قم در این اردو حضور دارند و با توجه به سابقه و تجربه بالا، از شانس‌های اصلی عضویت تیم ملی به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: هر سه کاراته‌کای قمی دعوت شده به اردو پیش از این نیز سابقه حضور در تیم ملی و همراهی این تیم در مسابقات برون‌مرزی را دارند و تمام آنها از اعزام‌های خارجی کشور موفق به کسب مدال شده‌اند، در این بین مهدی سعدی در بخش کاتا و جدّایی به اتفاق میرقیصری در قسمت کومیته رقابت می‌کنند.

محمدی در پایان با اشاره به رشته‌های فعال در هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشته‌های فوتبال، فوتسال، کاراته، کشتی، تکواندو، دوومیدانی، شنا، هندبال، والیبال در بخش آقایان این هیات فعال هستند، ضمن اینکه در بخش بانوان رشته‌های والیبال، هندبال، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، شنا فعالیت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار