فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۷۰ کیلو تریاک در محور شیراز-گچساران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 01 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سید محمد موسوی" اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به گچساران" به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

موسوی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این‌ که در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد،خاطر نشان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار