جادری در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس:
استاندار هرمزگان با بیان اینکه استکبار و غرب با حاضر کردن 60 ناو و شناور جنگی در خلیج فارس نشان داده است، که از ایران می‌ترسد، گفت: آنها جرأت شلیک کردن حتی یک تیر به سمت ایران ندارند.
کد خبر: ۹۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 22 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس و این روز مقدس است که برای همیشه در نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد و خون شهیدان در ادامه راه خون امام حسین (ع) ریخته و عجین شد.
 
وی خطاب به جوانان اضافه کرد: جوانان با رجوع به تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، درمی‌یابند که در اوایل جنگ علی‌رغم غافلگیری کشورمان، چطور جوانان این مملکت به قلب عراق یورش بردند و درس‌هایی فراموش ناشدنی به دشمن دادند.
 
رئیس شورای تأمین هرمزگان گفت: بسیج نیروهای مردمی و سایر نیروهای مسلح در جنگی نابرابر و ناعادلانه در برابر یورشی جهانی ایستادند و نگذاشتند یک وجب از این خاک مورد تصرف بیگانگان قرار گیرد.
 
جادری به توانایی‌هایی ماشین جنگی عراق اشاره و اضافه کرد: امروز تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که این جنگ که طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین جنگ تاریخ نیز در دنیا بوده است، ایران اسلامی از همه طرف در جنگی نابرابر درگیر شد، اما سرافراز بیرون آمد.
 
وی با بیان اینکه در طول جنگ 395 هزار عراقی کشته شدند، افزود: خساراتی که به عراقی‌ها وارد شد، در تصورات آنها نمی‌گنجید، و در همین خلیج فارس در روزهای اولیه جنگ طومار نیروی دریایی عراق برای همیشه در هم پیچیده شد.
 
استاندار هرمزگان گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند که اگر به ایران اسلامی چشم بد داشته باشند، سرنوشتی همانند صدام متجاوز در انتظار آنها بوده و برای همین است که با وجود 60 شناور و ناو جنگی در خلیج فارس حتی جرأت شلیک یک تیر نیز به سمت ایران ندارند.
 
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز که خود یک فرد رزمنده بودند، همانند رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) درس وحدت و یکدلی و یک زبانی به ما آموخته و می‌‌آموزند.
 
جادری با بیان اینکه هنوز کشتی انقلاب سرافرازانه به مسیر خود ادامه می‌دهد، اضافه کرد: ملت ایران بارها نشان داده است، که زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه ما در میدان جنگ مرد جنگیم، اظهار داشت: در میدان صلح نیز این ملت،، ملت صلح است و نباید غربی‌ها فکر کنند که ما از تحریم و فشار ترسیده‌ایم.
 
جادری اضافه کرد: فرهنگ و سیره این ملت، ریشه در فرهنگ و آرمان‌های حسینی و عاشورایی دارد.
 
این مسئول گفت: کشورهای منطقه نیز باید بدانند که توان و قدرت نظامی ایران، برای رژیم صهیونیستی است که ما معتقدیم روز در کنار قدس عزیز نماز عشق خواهیم خواند.

سردار ترابی: پیروی از راه شهدا وظیفه اصلی ماست

در ابتدای این مراسم سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این روز را به همه مردم و خانواده‌های شهدا تبریک و خیرمقدم گفت. 

وی با اشاره به لزوم پیروی از راه شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: 213 هزار شهید خون خود را در راه اسلام، دین و میهن نثار کردند تا امروز آرامش و امنیت امروز بر کشور حاکم شود. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به نقش مردم و رزمندگان هرمزگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم دریادل این استان همچنان که راهرو راه شهدا هستند این راه را محکم و با استقامت ادامه می‌دهند.

  رژه نیروهای مسلح در بندرعباس پشت استانداری سابق در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار