هم زمان با هفته دولت پروژه‌های آب و فاضلاب استان قم با اعتبار ۲۵۵ میلیارد ریالی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 26 August 2021

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور ،مدیر کل آب و فاضلاب قم گفت:هم زمان با هفته دولت ۷ پروژه آب و فاضلاب استان با اعتباری معادل ۲۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل احداث یک باب مخزن به ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب و ۱۲۰۰ متر خط انتقال و ۳۳۷۶ کیلومتر شبکه توزیع و بازسازی و بهسازی ۹ چشمه و چاه شامل ترمیم و توسعه مسیر اراضی تهیه و نصب تعداد ۳۵ دستگاه کلرزن در روستا‌های استان است.

صادق پور گفت: کلنگ زنی پروژه بزرگ آبرسانی روستا‌های بیدهند و کرمجگان شامل ۸ کیلومتر خط انتقال، ۲ ایستگاه پمپاژ و ۳ باب مخزن برای جمعیتی بالغ بر ۴۳۵۵ نفر در هفته دولت انجام شده است.

مدیرکل آبفای استان در مورد پروژه‌های بخش فاضلاب نیز گفت: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری معادل ۹۲/۶ میلیون ریال از منابع داخلی و دو پروژه با اعتباری معادل ۲۰۶ میلیارد ریال شامل ۳ کیلومتر اصلاح شبکه و ۱۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب به همین مناسبت صورت گرفته است.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار