کد خبر: ۹۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 21 September 2015
تابناک بوشهر: رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: تمام کوچه‌های شهر جم تا 2 سال آینده آسفالت می‌شود.

اسدالله نیکخواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم توقعاتی دارند که قطعا تلاش‌های بیشتری خواهد شد و پیگیر حقوق مردم با جدیت هستیم.

بحث شورایاری با جدیت پیگیری می‌شود

نیکخواه با بیان اینکه حقوق شهروندی سرلوحه برنامه‌های شورای شهر قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهور، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی به جد پیگیری می‌شود گرچه تاکنون نیز در اولویت شهرداری و شورای شهر بوده است.

نیکخواه اظهار داشت: برای فعالیت‌های گسترده‌تر و خدمات بیشتر و توسعه متوازن شهر جم، بحث شورایاری به عنوان بازوان شورا در برنامه قرار دارد.در بحث توسعه متوازن، توجه ویژه به سه محله ولیعصر، چاه‌دراز و اسلام آباد که جدیدا به شهر الحاق یافته‌اند خواهد شد.

نیکخواه ادامه داد: تعامل شورا با رسانه‌ها تنگاتنگ خواهد شد و در بیشتر جلسات رسمی شورای شهر از رسانه‌ها دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تمرکز بیشتر شورا و شهرداری بر مبلمان شهری بوده است گفت: متاسفانه پروژه کلان نداشته‌ایم که با حضور استاندار افتتاح شود و بتوانیم امتیازی از آنان نیز بگیریم.در همین راستا احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شأن مردم شهر جم با اعتبارات اولیه شهرداری آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم برای تکمیل از اعتبارات ملی و استانی نیز بهره گیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه تا دهه فجر بخش مهمی از بلوار چمران انجام می‌شود اضافه کرد: تلاش بر این است در آینده نزدیک از سمت جنوب جم نیز بلوار ورودی تکمیل شود.

تا دو سال آینده تمام کوچه‌های شهر جم آسفالت می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه متوازن ایجاد پارک محله‌ای در بیشتر محلات شهر جم در دستور کار است. با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا پایان این دوره شورای شهر، تمام کوچه‌های شهر جم، آسفالت شود.

نیکخواه از خرید سه مینی‌بوس توسط شهرداری جم خبر داد و بیان داشت: این مینی‌بوس‌ها با هدف درآمدزایی نیست بلکه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است. برای تعامل و هم اندیشی بیشتر علاوه بر نشست‌های مردمی با شهروندان در مساجد و حسینیه‌ها، فضای مجازی نیز برای استفاده از دیدگاه‌های مردم شهر جم ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم از تجهیز شهرداری جم به اتوماسیون اداری خبر داد و تصریح کرد: دغدغه‌های مردم نیز با این سیستم یکپارچه در زمینه هزینه‌ها رفع می‌شود.تلاش می‌کنم از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای توسعه شهر جم و انجام خدمات مطلوب به شهروندان استفاده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار