مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از راه‌اندازی بیمارستان سریع‌الاستقرار این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت همدان برای افزایش ظرفیت این بیمارستان در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ 17 August 2021
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از راه‌اندازی بیمارستان سریع‌الاستقرار این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت همدان برای افزایش ظرفیت این بیمارستان در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که کنترل کرونا را مسئله فوری و فوتی کشور عنوان کردند، از دستور ویژه رئیس‌جمهور در این زمینه سخن گفت و افزود: رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز دستور راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی کرونا را در راستای لبیک به فرمایشات داهیانه رهبری صادر نمودند.


علی سنجربگی ضمن اشاره به ایجاد و آغاز به کار این قرارگاه در جمعیت هلال‌احمر استان همدان، اظهار کرد: در فاز بعدی آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه علوم‌پزشکی در کنترل موج پنجم شیوع کرونا اعلام نمودیم.

وی از راه‌اندازی بیمارستان سریع‌الاستقرار درمان اضطراری هلال‌احمر در این راستا خبر داد و افزود: بنا به درخواست کتبی مورخ ١٤٠٠/٥/٢٥دانشگاه علوم‌پزشکی استان، وپس از هماهنگی‌های لازم ظرف بعداز ظهر امروزعملیات برپایی این بیمارستان در محوطه بیمارستان بعثت همدان انجام و با استقرار کادر درمانی، از فردا آغاز به کار خواهد نمود.

مدیرعامل هلال‌احمر همدان ضرورت احداث این بیمارستان را هشداری ویژه برای مردم قلمداد کرد و افزود: جهش‌های تازه کرونا اگر با سهل‌انگاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روبرو شود، وضعیت رسیدگی به بیماران را از کنترل خارج خواهد کرد.

سنجربگی با بیان اینکه هلال‌احمر همه ظرفیت خود را برای عبور از پیک پنجم کرونا به کار گرفته است، به اجرای طرح ناظران سلامت و طرح نذرسلامت همراه با خادمان حسینی هلال در ایام سوگواری محرم اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی و آمادگی هلال‌احمر برای همکاری با مراکز بهداشت، به اجرای طرح ایران یاران اشاره کرد و افزود: جوانان هلال‌احمری در قالب این طرح به عنوان متصدی پذیرش و ثبت اطلاعات مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون یا تلقیح و تزریق واکسن در صورت داشتن تخصص لازم، اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار