مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خوزستان گفت: مردم می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان برسد.
کد خبر: ۹۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 17 August 2021

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خوزستان گفت: مردم می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان برسد.

جمال شیبه بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اجتناب ازپخت غذا و به منظور جلوگیری از هرگونه اسراف، مردم مومن و حسینی خوزستان می‌توانند با تحویل نذورات خود به این نهاد حمایتی، آنها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی گفت: افراد خیر و نوعدوست می‌توانند نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۱۴۰۵۷۵نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و نیز شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷* در اختیار این کمیته قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه‌ این کمیته برای طرح اطعام حسینی امداد در ایام محرم و صفر بیان کرد: پیش بینی می‌شود در طول ماه محرم و صفر یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری پخت و توزیع شود.

وی گفت: همچنین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای توزیع بین مددجویان زیرپوشش و نیازمندان تامین و توزیع می‌شود.
شیبه بیان کرد:در ایام محرم و صفر پارسال نیز به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و موسسات خیریه بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق این کمیته جمع آوری شد.

در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار