مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد در هشت سال گذشته ۱۵ هزار و ۴۷۰ جلد سند مالکیت در شهرها و روستاهای این استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۸۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 15 August 2021

حمید حیدری بریدی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل ثبت اسناد بوشهر افزود: از این تعداد سند صادر شده ۹ هزار و ۴۵۵ جلد سند روستایی و ۶ هزار و ۱۵ جلد سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون نیز ۲۷۳ جلد سند روستایی و ۱۱۵جلد سند شهری در استان صادر شده است.

حیدری بریدی افزود: همچنین در زمان حاضر تعداد ۴۴۱ پرونده نیز برای طی مراحل اداری و صدور سند از سوی بنیاد مسکن به اداره ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

وی بیان کرد: همچنین کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۴۰۶ روستا و ۳۱ شهر استان نیز در حال انجام مراحل تشکیل پرونده برای ارسال به اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند مالکیت هستند.

حیدری بریدی گفت: تعامل سازنده و حل مسائل و مشکلات فرارو در صدور سندهای مالکیت شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد امنیت خاطر مردم، جلوگیری از اختلاف ملکی و ایجاد ارزش افزوده برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور سند مالکیت یکی از مؤثرترین راه برای خدمت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار