کد خبر: ۹۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 21 September 2015

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ از ایجاد و فعال شدن فضاهای فرهنگی موقت در شهر جدید هشتگرد در قالب انعقاد یک تفاهم نامه فرهنگی و هنری با شهرداری خبر داد.

حسین زودبین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تفاهم نامه در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد منعقد شده تا امکان ارایه خدمات فرهنگی و هنری برای ساکنان مسکن مهر در این شهر بوجود آید.

وی اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه دو جانبه زیر ساخت های فرهنگی و هنری موقت توسط اداره فرهنگ و ارشاد ساوجبلاغ ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در فازهای 2، 4 و 7 این شهر ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد تنها شهر مدرن استان البرز است افزود: متاسفانه این شهر در بخش زیر ساخت های فرهنگی و هنری که نقش موثری در فرایند تربیت و رشد علایق ، استعداد ها و پرکردن اوقات فراغت خانواده ها به ویژه نوجوانان و جوانان فقیر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساوجبلاغ بیان کرد: عدم وجود زیر ساخت ها به خصوص در فاز های مسکن مهر سبب شده تا خانواده های اسکان یافته در این واحدها از خدمات فرهنگی و هنری محروم شوند.

وی یادآور شد: با اجرای طرح فضاهای فرهنگی و هنری موقت در مسکن مهر امکان برخورداری خانواده ها از خدمات فرهنگی و هنری تا زمان ساخت و تکمیل فضاهای دائمی در این فازها بوجود می آید.

زودبین تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری شهرداری این فضاهای موقت برای ساکنان مسکن مهر در کوتاهترین زمان فعال شود تا سهمی در کاهش دغدغه خانواده ها ساکن مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد داشته باشیم.

شهر جدید هشتگرد با 60 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار