مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان از پخش مستقیم ارائه برنامه هشت کاندیدای نهایی شهرداری همدان برای شهروندان و متخصصان در سه روز آینده خبرداد.
کد خبر: ۹۸۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 10 August 2021
 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان از پخش مستقیم ارائه برنامه هشت کاندیدای نهایی شهرداری همدان برای شهروندان و متخصصان در سه روز آینده خبرداد.

به گزارش تابناک همدان، حمید آذر بیان کرد: ارائه برنامه‌های کاندیدا‌های نهایی شهرداری همدان از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد به صورت زنده از صحن شورا و با حضور اعضای شورای شهر و کارشناسان به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز نخست از ساعت ۸ تا ۱۰.۳۰ صبح حسین افشاری، فرماندار سابق همدان برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد، در ادامه از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۳ عزیزاله یوسفی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازد و در آخرین ارائه روز اول از ساعت ۱۸ تا ۲۰.۳۰، سید مسعود حسینی در صحن شورا ارائه خواهد داشت.

آذر درباره ارائه‌های روز پنجشنبه ۲۱ مرداد نیز گفت: مجید شاکری، سرپرست فعلی شهرداری از ساعت ۸ تا ۱۰.۳۰، رضا ابرار خرم از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۸ تا ۲۰.۳۰ علیرضا عقیقی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در روز جمعه ۲۲ مرداد نیز از ساعت ۸ تا ۱۰.۳۰ صبح محمد آیینی و از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۳ نیز امیر رضا یوسفیان برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند.

آذر اظهار کرد: در این برنامه کاندیدا‌ها ظرف یک ساعت و نیم زمان دارند تا از برنامه‌های مورد نظر خود برای مدیریت شهرداری دفاع کرده و یک ساعت نیز به پرسش و پاسخ اعضای شورا و کارشناسان از کاندیدا‌ها می‌گذرد.

وی اضافه کرد: در این برنامه چهار یا پنج نفر از کارشناسان حقوقی، فرهنگی، شهرسازی و مباحث مربوط به مدیریت شهری نیز حضور داشته و به ارزیابی افراد می‌پردازند.

آذر گفت: ارائه کاندیدا‌ها در بستر اینستاگرام خبرگزاری ایسنا به نشانی isna_hamedan و صفحه شورای شهر همدان به نشانی hamedan_shora.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار