تابناک-عباس کمالی ، سومین نامزد تصدی شهرداری بندرعباس گفت:توسعه حمل و نقل شهری در اولویت برنامه هایم است
کد خبر: ۹۸۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 08 August 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان عباس کمالی دارای دکتری DBA گرایش مدیریت پروژه، فوق لیسانس مهندسی عمران و کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه هرمزگان می باشد که معاونت مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، معاون اداره راه و ترابری بندرعباس در کارنامه دارد.
کمالی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به کمبود زمان فقط به ایده های خود را برای برنامه توسعه شهر می پردازم و از بیان برنامه جامع و کامل خود داری می کنم.
وی افزود: باید با بهره گیری از بخش خصوصی بتوانیم در توسعه و ساماندهی سواحل بندرعباس گام برداریم که در این زمینه نیاز به تعامل با سازمان بنادر و دریانوردی اهمیت دارد.
کمالی تاکید کرد: باید در توسعه شهری نگاه انسان محورانه داشته باشیم و نگاه زیر ساخت محور محض در دراز مدت منجر به شکست خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل شهری در اولولیت برنامه هایم قرار دارد، اظهار کرد: گسترش حمل و نقل عمومی، افزایش پارکینگ های عمومی، ترویج پیاده روی و افزایش موقعیت های دوچرخه سواری ایمن، ساماندهی و بهبود معابر اصلی شهر و محدودیت های ترافیکی در مرکز شهر در ساعاتی از شبانه روز در رئوس این برنامه ها قرار دارد.
کمالی با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده نیاز مبرم و ضروری امروز شهر بندرعباس است، اضافه کرد: باید هدایت و دفع آب های سطحی در شهر بندرعباس را جدی بگیریم تا بتوانیم از مشکلات بزرگتر در این زمینه در آینده جلوگیری کنیم.

کمالی با بیان اینکه کاشت درختان بومی، استفاده از پساب شهری جهت آبیاری و زیباسازی ورودی شهر از موارد مهم در توجه به زیباسازی شهری است، تصریح کرد: باید با بهره گیری از بخش خصوصی بتوانیم در توسعه و ساماندهی سواحل بندرعباس گام برداریم که در این زمینه نیاز به تعامل با سازمان بنادر و دریانوردی اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری جهت افزایش درآمد و جذب گردشگر نیز از دیگر اهم برنامه هایم است، خاطرنشان کرد:احیای بافت های تاریخی و مذهبی، افزایش پارک های ساحلی، احداث مارینا، احداث مجتمع اقامتی، پذیرایی درون شهری، کمک به گسترش اقامتگاه های بومگردی و تبدیل خورهای سطح شهر به فضای گردشگری برای رسیدن به این هدف مهم اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه نیاز به هوشمندسازی شهر بندرعباس داریم، اظهار کرد: ایجاد سامانه تک پنجره، مدیریت منابع انسانی، آموزش کارکنان، افزایش کارایی پرسنل، ایجاد شفافیت در مسال مالی و ساماندهی سازمان های وابسته شهرداری بندرعباس نیز در این راستا باید برنامه ریزی و با استفاده از آن حرکت کرد.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار