فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای شرق استان نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و عوامل پلیس راه در گیت‌های ایست و بازرسی این فرماندهی از ورود و خروج خودروهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ 06 August 2021

 

به گزارش«تابناک تهران»، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و همچنان هرگونه تردد خودروهای غیر بومی به خارج از استان ممنوع بوده و عوامل پلیس راه این خودروها را به سمت شهرهای خود باز می‌گردانند.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه مجاز از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم و حرم نیمه سنگین اما روان است و هموطنان به دلیل گنجایش بالای این محورها تردد روان و بدون گره ترافیکی را سپری می‌کنند.

کهریزی افزود: گیت‌های ایست و بازرسی این فرماندهی در مسیر دو محور اصلی دسترسی به شمال کشور مانند هراز و فیروزکوه دائر شده و از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروها بومی جلوگیری به عمل می‌آید‌ و در صورت اصرار رانندگان برای عبور از این محورها ضمن اعمال جریمه خودروهایشان بازگردانده می‌شود.

وی تشریح کرد: خودروهای مجاز و دارای مجوز با توجه به وضعیت ناپایدار جوی در مناطق کوهستانی هراز و فیروزکوه با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار