کد خبر: ۹۸۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 06 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، رقابت‌های کشتی المپیک توکیو برای کاروان ایران بعدازظهر امروز با توجه به حذف محمدحسین محمدیان و مرتضی قیاسی از دور رقابت‌ها، با روی تشک رفتن امیرحسین زارع کشتی‌گیر ۲۰ ساله آملی و کسب یک مدال برنز برای کشورمان به پایان رسید.

کاروان کشتی ایران در این رقابت‌ها چهار مدال کسب کرد و بیشترین سهم در مدال‌آوری کاروان ۶۳ نفره ایران را بر دوش کشید. امسال در کاروان المپیکی ایران ۱۰ ورزشکار مازندرانی حضور داشتند که نیمی از آن‌ها را کشتی‌گیران مازندرانی تشکیل می‌دادند.

کاروان ۹ نفره کشتی ایران در المپیک توکیو شامل چهار فرنگی‌کار و پنج آزادکار بود که در مجموع پنج نفر از این کاروان را کشتی‌گیران مازندرانی تشکیل می‌دادند. محمدهادی ساروی کشتی‌گیر آملی ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی و حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان، رضا اطری و امیرحسین زارع در تیم ملی کشتی آزاد پنج کشتی‌گیر مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها بودند که در نهایت موفق به کسب سه مدال شامل یک نقره و دو برنز و یک مقام چهارم المپیک شدند.

یک مدال طلا توسط رضا گرایی فرنگی‌کار ۶۷ کیلوگرم اهل استان فارس، مدال برنز محمدهادی ساروی فرنگی‌کار اهل آمل در وزن ۹۷ کیلوگرم، مدال نقره وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی چراتی از جویبار و مدال برنز سنگین‌وزن امیرحسین زارع کشتی‌گیر جوان آملی حاصل عملکرد کاروان ۹ نفره کشتی ایران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار