بشارت افزود: آمریکا در چهار دهه گذشته نشان داده خوی استکباری و شیطانی دارد و اگر قادر باشد از هیچ ضربه ای کوتاهی نمی کند.
کد خبر: ۹۸۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 07 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان فیروزاباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای فداکار خدمت شهیدان ناصر، حامد و رضا بهزادی به مردم شهیدپرور فیروزاباد اظهار داشت: این سه شهید که مظلومانه جان خود را در حادثه تلخ آتش سوزی منطقه هایقر جان خود را از دست داده، فداکاری ایثار و خدمت سرلوحه کار خود داشتند.

وی افزود: ایثار آنان در اطفاء حریق ستودنی است و از همین تریبون خواستار پیگیری مسئولان جهت دستگیری عاملان اصلی این حادثه و محاکمه آنها خواهیم بود تا شاهد تکرار چنین حوادث دردناکی نباشیم.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در هفته ای که گذشت ادامه داد: مهمترین قسمت سخنان رئیس جمهور جدید تاکید بر بیانیه گام دوم و تحقق آرمان های انقلاب و شعار مهم ما می‌توانیم بود.

بشارت اضافه کرد: مهمترین خواسته مقام معظم رهبری از رئیس جمهور، مردمی بودن و مردمی ماندن است.

بشارت بیان داشت: مردمی بودن باید در عمل محقق شود و با تلاش شبانه روزی و جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی بر مشکلات به ویژه اقتصادی غلبه و با فساد، تبعیض و فقر مبارزه جدی کرد بنابراین رئیس جمهور باید صادقانه با مردم سخن گوید و سخنان آنان را بشنود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود،گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر را که در پیش داریم که از مهمترین واجبات است و اگر این فریضه الهی به خوبی عمل می شد بسیاری از مشکلات مرتفع می گردید.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود : تاثیر امر به معروف و نهی از منکر زبانی از تاثیر مشت پولادین موثرتر است.

وی با اشاره به سازش ایران و آمریکا تصریح کرد: سازش ایران اسلامی با آمریکا زمانی خواهد بود که ایران از اسلام و انقلاب دست بردارد که این مهم به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

بشارت افزود: آمریکا در چهار دهه گذشته نشان داده خوی استکباری و شیطانی دارد و اگر قادر باشد از هیچ ضربه ای کوتاهی نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار