مدیر مؤسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس خبر داد:
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس از ارائه خدمات ذبح و استحصال رایگان دام در روز عید سعید قربان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن انصاری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در روز دوم مهر ماه همزمان با عید سعید قربان خدمات ذبح و استحصال دام را همانند سال‌های گذشته به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌دهیم.

وی افزود: مؤسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس به عنوان یک مرکز عمومی مستقل و خودگردان است و در راستای رسالت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان ایجاد شده و تلاش دارد این گونه خدمات اجتماعی را به منظور بهبود سلامت و بهداشت جامعه در اختیار شهروندان قرار دهد.

مدیر مؤ سسه صنعتی گوشت مشهد مقدس به احتمال بروز بیماری‌های مشترک دام و انسان مانند تب کریمه گنگو در پی کشتارهای غیر بهداشتی دام اشاره کرد و گفت: کشتارگاه صنعتی مشهد مقدس با برخورداری از امکانات سخت افزاری کاملاً بهداشتی و نیروی انسانی کافی و متخصص شرایط خوبی را برای ذبح و استحصال دام ایجاد کرده است که می‌تواند در این رابطه یاری‌گر سلامت شهروندان باشد.

انصاری با اشاره به اقدامات درحال انجام برای برگزاری طرح ذبح رایگان دام در روز عید قربان، تأکید کرد: امسال نیز با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب، تلاش داریم شرایط خوبی را برای ذبح دام‌های خیران، نیکوکاران و همشهریان مشهدی در روز عید سعید قربان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به فعال بودن خدمات سفارش تلفنی مؤسسه گوشت مشهد مقدس به همین مناسبت، افزود: شهروندان مشهدی می‌توانند از طرق تماس با شماره تلفن 38801393 سفارشات خود را اعلام کنند و لاشه و آلایش دام قربانی را در درب منزل تحویل بگیرند؛ همچنین سامانه پیامک روابط عمومی این مؤسسه نیز با شماره 10005118801393 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده همشهریان است.

مدیر مؤسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس از فعال بودن بازار دام این مؤسسه در روز عید سعید قربان خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی افراد سود جو در این روز بخش بازار دام این مؤسسه با 2هزار رأس ظرفیت دامی زیرنظر کارشناسان دامپزشکی و سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی اقدام به فروش دام خواهد کرد.

انصاری عنوان کرد: مؤسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس در سال‌های گذشته همکاری خوبی را با مجموعه‌هایی همچون اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اداره بهداشت مشهد و خیریه‌های سطح شهر داشته و با توجه به استقبال خوب شهروندان امیدوار است این همکاری‌ها بهتر و بیشتر از گذشته باشد و امسال نیز شاهد افزایش ذبح دام در مؤسسه صنعتی گوشت مشهد مقدس باشیم تا گوشتی سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار