رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در جریان سفر هیئت فرانسوی به خراسان رضوی به تشکل‌های خصوصی استان کم توجهی شده است.
کد خبر: ۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: این هیئت جدید از فرانسه که قصد ورود به خراسان رضوی را دارند، عمدتا مهمان آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد هستند و تشکل‌های خصوصی در خراسان رضوی در جریان این دیدار قرار نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در مورد تعاملات خارجی اتاق بازرگانی باید نقش اساسی داشته باشد، تصریح کرد: ورود این هیئت به خراسان رضوی تنها در حد یک اطلاع رسانی عادی به اتاق بازرگانی خراسان رضوی گزارش شده و تا کنون جلسه‌ای برای تشکل‌های خصوصی با آنها در نظر گرفته نشده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه تعاملات با هیئت‌های اقتصادی کشورهای خارجی باید سازنده باشد، خاطرنشان کرد: هم اکنون اطلاعاتی در دست نبوده و حداقل برای تشکلهای بخش خصوصی هدف ورود این هیئت مشخص نیست و در صورت روشن شدن آن باید بتوان برای آنها برنامه ریزی کرد.

حسینی افزود: اینکه ورود این هیئت به میزبانی شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی باشد نیز بسیار سازنده است به شرطی که برای آنها برنامه ریزی شده و اهداف آنها مشخص شده باشد.

وی با اظهار ناراحتی از بی‌خبری بخش خصوصی در مورد بازدید هیئت فرانسوی به شهر مشهد و خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: بهتر است این قبیل از بازدیدها با بخش خصوصی هماهنگ شوند زیرا تشکل‌ها از جمله اتاق بازرگانی در واقع اصلی‌ترین نهادهایی هستند که در تعاملات تجاری و اقتصادی می‌توانند نقش آفرین باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار