رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌ریزی‌ هایی برای تولید‌کردن محصولات برای برندهای خارجی در خراسان‌رضوی به انجام رسیده است.
کد خبر: ۹۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد‌حسین روشنک در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ورود ‌هیئت تجاری 100 نفره از فرانسه به خراسان‌رضوی، اظهار داشت: برنامه‌ای که برای این گروه دیده شده این است که بتوان وجوه مشترک بازار برای دو طرف را مورد بررسی قرار داد و در صورت امکان با برندهای کشور آن‌ها کالاهایی در ایران را تولید و به کشورهای آسیای میانه صادر کرد.

وی تصریح کرد: این موضوع که کالاهای داخلی با برندهای بین‌المللی معتبر صادر شوند می‌تواند تأثیر زیادی برای بهبود شرایط تجاری در ایران داشته باشد.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه باید در تعاملات بین‌المللی از ظرفیت‌های مشترک بهره گیری کرد، خاطرنشان کرد: توان تولید برخی از کالاها در ایران وجود دارد که می‌توان برای صادرات آنها به کشورهای دیگر در تعاملات با هیئتهای خارجی برنامه ریزی کرده و برای صادرات آنها اقدامات اجرایی را به انجام رساند.

روشنک افزود: نکته‌ای که بارها به آن تأکید شده این است که در تعامل با هیئت‌های خارجی به یک تعامل مشترک رسیده و خراسان رضوی تبدیل به بازار فروش محصولات آنها نشود که این موضوع در ورود هیئت فرانسوی و اتریشی که در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد نیز باید مد نظر قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار