رئیس سازمان بهزیستی شهرستان فامنین با اشاره به مناسب‌سازی فضا برای معلولان در ادارات این شهرستان، گفت: چون بیشتر این ادارات استیجاری هستند متأسفانه در این زمینه کار زیادی انجام نشده است.
کد خبر: ۹۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 22 September 2015
رئیس سازمان بهزیستی شهرستان فامنین با اشاره به مناسب‌سازی فضا برای معلولان در ادارات این شهرستان، گفت: چون بیشتر این ادارات استیجاری هستند متأسفانه در این زمینه کار زیادی انجام نشده است.

به گزارش فارس؛هادی بردبار اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 700 معلول زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی شهرستان فامنین هستند.

وی افزود: این افراد بیشتر معلولان جسمی حرکتی هستند که از خدمات مستقیم و غیرمستقیم بهزیستی این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

رئیس بهزیستی فامنین به بیان خدمات پرداخت و گفت: خدمات مستقیم این سازمان به افراد معلول زیر پوشش شامل پرداخت مستمری و کمک نوروزی است که سقف پرداخت آن به اعتبارات بهزیستی فامنین بستگی دارد.

وی با بیان اینکه ماهانه به 220 نفر از معلولان زیر پوشش بهزیستی شهرستان مستمری پرداخت می‌شود، به خدمات غیرمستقیم این سازمان اشاره کرد و گفت: ارائه امتیاز برق، آب و گاز از جمله کارهای انجام شده توسط بهزیستی برای این افراد است.

بردبار افزود: پرداخت وام اشتغال تا سقف 10 تا 15 میلیون تومان در زمینه کشاورزی و دامپروری برای این افراد نیز از سوی بهزیستی شهرستان انجام شده است.

وی در زمینه پرداخت وام به معلولان زیر پوشش بهزیستی پیشنهاد داد این وام به صورت گروهی به منظور ایجاد اشتغال به این افراد پرداخت شود و مبالغ آن نیز افزایش یابد.

رئیس بهزیستی فامنین با اشاره به مناسب‌سازی فضا برای معلولان در ادارات این شهرستان گفت: چون بیشتر این ادارات استیجاری هستند متأسفانه در این زمینه کار زیادی انجام نشده است.

وی در زمینه نبود فضای ورزشی برای معلولان زیر پوشش تصریح کرد: به دلیل کمبود فضای اداره بهزیستی کار مطلوبی در ورزش معلولان انجام نشده است.

بردبار خاطرنشان کرد: بهزیستی این شهرستان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند تا مشکلات این معلولان را برطرف کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار