رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از راه اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی این واحد طی جشن های ایام دهه فجر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 20 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علی شامل پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین مراحل تجهیز و تکمیل خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه تجهیز این بیمارستان براساس تفاهم نامه ای فی مابین برعهده دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل است، متذکر شد: با راه اندازی این بیمارستان بخش عمده ای از نیازهای درمانی و آموزشی استان برطرف خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به شاخت این بیمارستان در زیر نای بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع تاکید کرد که با اتمام فعالیت های تجهیز این مرکز درمانی و آموزشی به منظور بهره برداری در اختیار دانشگاه قرار می گیرد.

وی همچنین از تلاش این دانشگاه برای تبدیل دانشگاه های استان به مرکز پردیس های تخصصی خبر داد و بیان داشت: در این راستا سه مرکز انگوت، لاهرود و اصلاندوز به پردیس های تخصصی تبدیل خواهد شد.

امام جمعه اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ارتقا چهره علمی استان با توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های استان یادآور شد: در این زمینه باید بیش از پیش به استان اردبیل توجه صورت گیرد.

حجت الاسلام سید حسن عاملی متذکر شد: توسعه تحصیلات تکمیلی و انجام پروژه های علمی باید از مهمترین اولویت های مراکز علمی و دانشگاهی در استان باشد.

استاندار اردبیل هم در جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به ایجاد منطقه آزاد استان افزود: این طرح در هیئت وزیران به تصویب رسیده و به مجلس شورای اسلامی رفته که با تصویب آن در مجلس شاهد ایجاد منطقه آزاد خواهیم بود.

مجید خدابخش تصریح کرد: ایجاد این منطقه علاوه بر تسریع در توسعه استان در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و علمی زمینه ای برای تاسیس دانشگاه های بین المللی در استان خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار