دبیر هیات دوومیدانی استان قم گفت: دوومیدانی‌کار قم در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان سریع‌ترین مرد ایران شد.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، محمدرضا اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علی قاسم‌بابایی کمتر از یک ماه پس از درخشش در مسابقات جوانان ایران و انتخابی تیم ملی که با موفقیت وی در کسب ورودی مسابقات جهانی 2021 این رشته همراه بود، شاهد تداوم موفقیت‌های این دونده آینده‌دار در مسابقات لیگ بودیم.

وی ادامه داد: قاسم‌ بابایی یکی از دوومیدانی‌کاران قم در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور است که برای تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت و در ماده 100 متر با حریفان خود رقابت کرد و با ثبت یک رکورد قابل توجه به مقام نخست دست پیدا کرد.

دبیر هیات دوومیدانی استان قم افزود: قاسم‌بابایی در این مرحله از مسابقات موفق به ثبت رکورد 10 ثانیه و 53 صدم ثانیه شد تا بالاتر از دیگر حریفان حاضر در این رشته به مقام قهرمانی دست یابد، ضمن اینکه با این رکورد عنوان سریع‌ترین مرد ایران را به نام خود کرد.

وی به عملکرد دیگر دونده‌های قم در مرحله نخست از دوره جدید پیکارهای لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در سال 1400 اشاره و عنوان کرد: مهدی رضایی دونده قمی تیم مقاومت در این ماده با ثبت رکورد 10 ثانیه و 71 صدم ثانیه به مقام ششم دست یافت.

اسحاقی خاطرنشان کرد: علی سلامتیان دیگر دونده قمی تیم ذوب‌آهن اصفهان در ماده ۱۱۰متر با مانع به میدان رفت و با ثبت رکورد 14 ثانیه و 91 صدم ثانیه به مقام چهارم رسید، ضمن اینکه در ماده 400 متر این رقابت‌ها رضا ملک‌پور سومین دونده قمی تیم ذوب‌آهن با رکورد 48 ثانیه و 12 صدم ثانیه به مقام پنجم بسنده کرد و حسن نیک‌نظر دونده قمی تیم سایپا با رکورد 49 ثانیه و 10 صدم ثانیه هشتم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار