کد خبر: ۹۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 20 September 2015

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در پنج ماه اول سال 10 هزار نفر درارتباط با مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، سرداربخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز (29شهریور)، درنشست مطبوعاتی اظهار کرد: تا پایان مرداد ماه بیش از 10 هزار نفر در ارتباط با مواد مخدر دراستان دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد از دستگیر شدگان مصرف کننده مواد مخدر بودند که برخی از آنها بیش از 10 بار توسط ماموران پلیس دستگیر و به کمپ‌های اعتیاد معرفی شده‌اند.

کامرانی صالح افزود: دستگیری‌های مستمر مصرف کنندگان مواد مخدر انرژی و وقت زیادی از ماموران پلیس می‌گیرد ولی آنان برای حفظ امنیت و آرامش مردم چاره‌ای جز این کار ندارند.

وی ادامه داد: بسیاری از این مصرف کنندگان که غالبا کارتن خواب هستند، چند روز پس از معرفی به کمپ دوباره به خیابان باز می‌گردند و مصرف مواد را از سر می‌گیرند.

وی اضافه کرد: برای کاهش تعداد مصرف کنندگام مواد دراستان باید همه دستگاه‌های فرهنگی وارد عمل شوند ودر این خصوص برنامه‌های مختلفی اجرایی شود.

این مسئول گفت: امروز مصرف مواد مخدر به خصوص مواد صنعتی و روان گردان در میان قشر جوان نگران کننده است بنابراین باید راه کارهای عملی برای جلوگیری از این روند اتخاذ شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: تا پایان مرداد ماه بیش از 200 قلیان سرا، سفره خانه سنتی، باغ تالار درمناطق مختلف استان پلمب شده است.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: برخی از مراکز فاقد مجوز بودند ویا تخلفاتی درآنها صورت می‌گرفت که همین باعث اعتراضاتی از سوی مردم شده بود.

وی اظهار کرد: پلیس برخورد با سفره خانه‌ها و قلیان سراهای متخلف را با جدیت پیگیری می‌کند و دراین مورد هیچ گونه اغماضی نمی‌کند.

وی ابراز کرد: در پنج ماه نخست امسال 400 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که این نشان از اعتماد مردم به ماموران خدمتگزار نیروی انتظامی دارد.

این مسئول یادآورشد: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است و نیروی انتظامی قدر و ارزش این اعتماد را می‌داند.

وی در پایان گفت: علاوه براین طی این مدت، 12 هزار مورد تماس نیز با سامانه 197 پلیس برقرار شده که مردم از این طریق انتقادات و پیشنهادات خود درخصوص عملکرد پلیس را به گوش مسئولان رسانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار