مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم با تاکید بر تغییر نگرش اساسی در مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهر قم گفت: اجرای پروژه‌های حمل و نقلی محله‌محور و اولویت دهی به عابرین پیاده یکی از نکات مهم پروژه‌های حمل و نقلی در شهر قم بوده است.
کد خبر: ۹۷۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 20 July 2021

به گزارش تابناک قم، سید امیرعباس صفوی در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با اشاره به پروژه‌های مختلفی که در زمینه حمل و نقل و ترافیک در شهر قم اجرا شده است اظهار کرد: تدوین طرح جامع حمل و نقل و ترافیک یک از مهم‌ترین کارهایی بوده که در سال‌های اخیر در شهرداری قم انجام شده است.

وی با تاکید بر تغییر نگرش اساسی در مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهر قم تصریح کرد: اجرای پروژه‌های حمل و نقلی محله‌محور و اولویت دهی به عابرین پیاده یکی از نکات مهم پروژه‌های حمل و نقلی در شهر قم بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم بیان کرد: تبدیل تقاطع‌های غیرهمسطح به همسطح و اولویت دادن به تردد عابرین پیاده یکی از مسائلی بوده که در آینده جلوه خوبی به شهر خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ خط‌کشی معبری در قم بدون طرح انجام نمی‌شود افزود: نزدیک به ۸۰ درصد شبکه معابر در اصلاح شبکه اتوبوسرانی زیر پوشش خدمات حمل و نقل عمومی رفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار