دوومیدانی‌کاران جوان استان قم بعد از درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب رکوردهای لازم وارد اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان شدند.
کد خبر: ۹۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 17 July 2021

به گزارش تابناک قم، نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی جوانان به شکل متمرکز با حضور ۹ دوومیدانی‌کار از سراسر کشور به مدت 10 روز برگزار می‌شود، اردویی که از روز 28 تیر ماه در تهران آغاز شده و تا ششم مرداد ماه ادامه می‌یابد.

این اردو به منظور افزایش آمادگی دوومیدانی‌کاران جوان کشورمان برای حضور موفق در مسابقات 2021 دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان برگزار می‌شود، رقابت‌هایی که روزهای 24 تا 31 مرداد ماه به میزبانی کشور کنیا به انجام می‌رسد و علی قاسم‌بابایی و امیر مقدّمی دو دونده پرتلاش استان قم نیز در آن حضور دارند.

قاسم‌بابایی و مقدّمی چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان ایران بودند، مسابقاتی که به میزبانی هیات چهارمحال‌ و بختیاری به انجام رسید و نمایند‌ه‌های هیات قم موفق به کسب مقام قهرمانی مواد ۱۰۰ متر و 400 متر با مانع این رقابت‌ها به عنوان انتخابی تیم ملی شدند.

علی قاسم بابایی در ماده ۱۰۰ متر پیکارهای کشوری و انتخابی تیم ملی ششمین سهمیه ایران را کسب کرد، موفقیتی با ثبت رکورد ۱۰ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه نصیب نماینده دوومیدانی قم شد، ضمن اینکه امیر مقدّمی در ماده 400 متر با مانع رکورد ۵۲ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه را ثبت کرد تا ورودی رقابت‌های جهانی را به دست بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار