کد خبر: ۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 20 September 2015
مديرکل پيش بيني هواشناسي با پيش بيني بارش پراکنده باران در استان تهران گفت: دماي هواي کشور از فردا تا پايان هفته به تدريج گرم مي‌شود.

احد وظيفه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما گفت: داد‌ه‌هاي هواشناسي بيانگر عبور جبهه سرد از نيمه شمالي کشور است که به تدريج  تا اواخر امروز از مرزهاي شرقي و شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

وي افزود:امروز و فردا وزش باد شديد در سطح زمين و توفان گرد و خاک در منطقه زابل و جنوب سيستان و بلوچستان و درياي عمان رخ خواهد داد که در روز دوشنبه از شدت آن کاسته مي‌شود.

در حال حاضر آسمان کشور صاف تا کمي ابري است و جو نسبتاً آرام در سه روز آينده حاکم خواهد بود.

احد وظيفه افزود : امروز بعد از ظهر رشد ناپايداري‌هاي همرفتي در ارتفاعات زاگرس جنوبي و برخي مناطق مرکزي در شرق کشور، رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق محلي پيش‌بيني مي‌شود و دماي هوا به تدريج از فردا تا اواخر هفته روند افزايشي را پيش مي‌گيرد.

وي گفت : آسمان امروز تهران کمي ابري است و در شهرهاي شرقي افزايش ابر و بارش پراکنده و گاهي رعد و برق و وزش باد رخ مي‌دهد.

مديرکل پيش بيني هوا شناسي گفت : امروز شهرکرد با دماي 4 درجه سانتيگراد و اهواز با دماي 42 درجه سانتيگراد سردترين و گرم‌ترين مراکز استان‌هاي کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار