مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان نمایشگاه آثار مهر اصالت در هتل باباطاهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 22 September 2015
مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان نمایشگاه آثار مهر اصالت در هتل باباطاهر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ریحان سروش‌مقدم  با اشاره به همزمانی جشنواره فیلم و تئاتر با هفته جهانگردی اظهار کرد: پیشنهاد شده جشنواره «ترش و شیرین» به مدت سه روز در حاشیه جشنواره فیلم برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رویدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که به میزبانی یک شهر برگزار می‌شود، در معرفی و شناساندن آن شهر اثرگذار است و همین امر در جشنواره فیلم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه نمایشگاه آثار مهر اصالت در هتل باباطاهر برگزار خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی جذابیت‌ها و قابلیت‌های استان، آثار ملی و جهانی شده صنایع‌دستی نیز در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تور روستاگردی با هدف بازدید از روستاهای هدف گردشگری، در هفته جهانگردی پیش‌بینی شده که مهمانان جشنواره نیز می‌توانند از این تور بهره‌مند شوند.

سروش‌مقدم خاطرنشان کرد: استان همدان با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری توان بالایی در جذب توریست داشته و رویدادهای فرهنگی در افزایش گردشگر تأثیرگذار است.

وی افزود: بازگشت دوباره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به همدان نشان از زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این جشنواره در همدان دارد که امیدواریم میزبان مطلوبی برای جشنواره باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: امروزه جذب گردشگر نیازمند تبلیغات گسترده‌ای است که رویدادی چون جشنواره فیلم در رونق بخش گردشگری اثرگذار خواهد بود.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان 4 تا 8 مهرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار