مدیر کل امور عشایر استان فارس از وارد شدن خسارت به ایل راه‌های برخی از شهرستانهای این استان براثر بارش باران و تگرگ خبرداد.
کد خبر: ۹۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 20 September 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:صادق نکوییان در این رابطه گفت: به دنبال بارش تگرگ و باران در برخی از شهرستانهای استان خساراتی به این راه‌های عشایری وارد شد.

وی بیان کرد: بیشترین خسارات مربوط به شهرستانهای ممسنی و لارستان است که باید هرچه سریعتر نسبت به مرمت و تعمیر این راه ها اقدام کرد.

مدیر کل امور عشایر استان فارس اظهار داشت: این راه ها دچار آب بردگی شده از این رو ضروری است با تخصیص اعتبار نسبت به تعمیر و مرمت آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه این میزان خسارت این ایل راه ها توسط فرمانداری مشخص می شود، تصریح کرد: پس از آن گزارشهای لازم انجام و به ستاد بحران استانداری اعلام تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

پیگیری بیمه عشایر در دستور کار

نکوییان در خصوص بیمه عشایر گفت: ۲۷ هزار و ۲۷۹ خانوار عشایر در این استان زندگی می کنند که تاکنون فقط پنج هزار خانوار عشایر خود را بیمه کرده اند.

وی اظهار داشت: بر این اساس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ۱۰ درصد و خود عشایر پنج درصد از حق بیمه را پرداخت می کنند تا سرپرست خانوار بیمه شود.

مدیر کل امور عشایر استان فارس ادامه داد: تا پایان سال ۱۳ هزار سرپرست خانوار عشایر در این استان بیمه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار