معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : مدیران کل رفت و آمد خود به تهران را کم کنند و در محل کار خود حضور داشته باشند .
کد خبر: ۹۷۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴ 07 July 2021

تردد غیر معمول مدیران کهگیلویه و بویراحمدی به تهران!

مدتی است که مدیران به اصطلاح دو نبش دولت روحانی در کهگیلویه و بویراحمد ، سوژه فضای مجازی و رسانه ها شده اند .
شاید یکی از موردهای چنین اقدامات شاخه به شاخه پریدن ها توسط مدیران ، مربوط به حضور یکی از این افراد دارای مسئولیت دولت فعلی در ستاد انتخاباتی رئیسی بود . اقدامی که با حواشی زیادی همراه بود و احتمالا در آینده هم این حواشی پیرامون چنین مدیرانی ادامه داشته باشد !
اما اخیرا نکته دیگری پیرامون برخی مدیران استان به عنوان حاشیه مطرح شده است ! نکته ای که معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرد و گفت : مدیران کل رفت و آمد خود به تهران را کم کنند و در محل کار خود حضور داشته باشند .
تردد غیر معمول مدیران کهگیلویه و بویراحمدی به تهران!
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد کیومرث حاجی زاده در تذکری به مدیران استان اظهار داشت : هر مدیر تا زمانی که مسئولیت دارد باید با جدیت خدمات خود را انجام دهد .
حاجی زاده افزود : این روزها می بینیم تردد مدیران به مرکز زیاد شده است و برخی از آن ها در هر روز جلسات مهم استان غایب و در سفر تهران هستند .
وی ادامه داد : در حالی این مدیران در استان نیستند که الان شرایط بحران است و خشکسالی ، زلزله ، آتش سوزی ها ، مشکلات آب و برق وجود دارد و مدیران باید در محل کار خود حضور داشته باشند .
حاجی زاده گفت : اگر مدیری صادق و کاری باشد هم مردم می بینند و هم مسئولین . بنابراین باید کار برای رضای خدا باشد .لذا مدیران باید کمتر محل کار خود را ترک کنند .
معاون عمرانی استاندار افزود : 6 ماه است که به استان کهگیلویه و بویراحمد آماده ام و به طور کل 3 بار برای پیگیری مسائل به تهران رفته ام که همین 3 بار هم هدفمند برای پیگیری مسائل و با خروجی موثر برای توسعه استان بوده است .
وی ادامه داد : صرف رفتن به تهران مشکلی را حل نمی کند و مدیران باید به گونه ای عمل کنند که مجبور به برخوردهایی به شیوه ی دیگر نشویم .
حاجی زاده در پایان با اشاره به روزهای آحر دولت ، خطاب به مدیران گفت : چه خوب است که مدیران در تحویل مسئولیت خود کار عقب مانده ای نداشته باشند و همه موضوعات و مسائل را انجام شده تحویل مدیران جدید بدهند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار