مدیر مرکز درمان ناباروری رویان از درمان سالانه بیش از ۱۲ هزار زوج نابارور، در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 03 July 2021
مدیر مرکز درمان ناباروری رویان از درمان سالانه بیش از ۱۲ هزار زوج نابارور، در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، دکتر احمد وثوق اظهارکرد: مرکز درمان ناباروری رویان، سالانه ۱۲ هزار زوج‌های نابارور را درمان می‌کند و با توجه به اینکه یکی از روش‌های پیشرفته در درمان زوج‌های ناباور IVF بوده که سالانه ۶ هزار زوج به این روش درمان می‌شوند.

وی اضافه کرد: در صورتیکه سایر استان‌ها آمادگی فعالیت در حوزه درمان ناباروری را داشته باشند، از ظرفیت‌های استان‌ها برای احداث و راه‌اندازی اینگونه مراکز بهره‌مند خواهیم شد.

دکتر وثوق تصریح کرد: برخی مراکز به‌صورت خصوصی در برخی استان‌ها در حال فعالیت هستند، بنابراین ضرورت راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری برای استان‌هایی که از چنین مراکزی بی‌بهره هستند، کار خوبی در راستای افزایش و رشد جمعیت است.

مدیر مرکز ناباروری رویان خاطرنشان کرد: در صورتیکه سیستم بهداشت و درمان هر استانی آمادگی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را داشته باشد، مجموعه جهاد دانشگاهی در این زمینه پتانسیل راه‌اندازی این‌گونه مراکز را دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار