فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۱۳ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خردادماه امسال در این شهرستان اجرا شد که در این راستا ۳۷۰ فقره سرقت کشف شد.
کد خبر: ۹۷۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 25 June 2021

به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "عباس دولتشاهی" با بیان اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در خردادماه سال جاری طی ۱۳ طرح درسطح شهرستان به مرحله اجرا شد اظهار داشت: در اجرای این طرح ها ۲۲۱ نفر سارق دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات تخصصی به ۳۷۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

 وی افزود: در راستای اجرای طرح و به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تعداد ۱۶ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر بیش از یک کیلو و ۲۰۰  گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ۲۹۹ معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.

 سرهنگ دولتشاهی ادامه داد : در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمده ۳۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی نیز کشف و ۶۳۸ انواع خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 فرمانده انتظامی خرم آباد بیان کرد: در این مدت تعداد ۱۴۵ نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب محاکم و مراجع قضایی و انتظامی و دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است . 

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار