نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مردم برای شناخت و انتخاب بهترین و اصلح‌ترین فرد از بین نامزدها، آینده‌ای روشن برای کشور رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۷۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 18 June 2021
 
نماینده مجلس: انتخاب نامزد اصلح آینده‌ای روشن برای کشور رقم می‌زند

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اکبر علیزاده  افزود: روز ۲۸ خرداد مردم ایران با حضور پرشور خود رییس جمهوری مومن، امیدوار به آینده، ضدفساد، جهادی و انقلابی انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز باید بیش از گذشته موقعیت را درک کنیم و بدانیم همه دشمنان با تمام توان در حال کارشکنی و ناامید کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای هستند.

علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال خیرخواهی ما نیست، اظهار داشت: باید تکلیف خود را بدانیم و ضددشمن عمل کنیم زیرا دشمنان به دنبال خیرخواهی ایران اسلامی نیست بلکه به دنبال رسیدن به اهداف خود است. 

وی اضافه کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که حزب‌الهی، انقلابی و دارای شوق جوانی باشد، ضدفساد و ظلم حرکت کند، اعتقاد و اعتماد به جوانان، امیدوار به حل مشکلات، اعتقاد به توان داخلی، ایستادگی در برابر دشمن و خاضع بودن در برابر مردم، دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی رییس جمهور را بالاترین مقام اجرایی در کشور دانست و گفت: رییس جمهور بودجه کشور را در دست دارد، با انتخاب سفیر در سیاست خارجه نقش‌آفرینی می‌کند، با انتخاب استاندار، فرماندار و بخشداران تعامل با مردم دارد و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی را در دست دارد که این اختیارات نشان دهنده این امر است که باید فردی شایسته برای این جایگاه انتخاب کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ٢٨ خرداد برگزار می‌شود. 

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر شرایط رای دادن دارند که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار