نماینده ولی فقیه در سمنان :
ابناک سمنان: آیت الله سید محمدشاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  گفت: مردم با اخلاص در انتخابات شرکت کنند و از خون شهیدان پاسداری کنند.
کد خبر: ۹۷۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 16 June 2021

اخبار کوتاه از انتخابات ریاست جمهوری/ 17 خرداد 1400- اخبار سیاست ایران -  اخبار سیاسی تسنیم | Tasnim

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: هفتم تیر سالروز عروج ملکوتی شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام خمینی (ره) با انفجار بمب به وسیله منافقان کینه توز، تذکری برای همگان بویژه خادمان و کارگزاران نظام است تا به یاد داشته باشند چه انسان‌های بزرگ، آزاده و حق طلبی درراه سربلندی ایران اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: راه شهدا، ترسیم راه امروز است و تداوم راه شهدا مهم‌ترین وظیفه ما است و لذا از عموم مردم انتظار می‌رود با اخلاص در انتخابات شرکت و از خون شهیدان پاسداری کنند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه، تلاش دشمن برای عدم مشارکت عمومی و حداکثری در انتخابات پیش رو است افزود: لازم است مردم با آگاهی و شناخت کافی از نامزد‌های انتخاباتی در انتخابات شرکت کنند و با حضور حداکثری خود مشتی محکم بردهان یاوه گویان بزنند و بدانند که هر رای که به صندوق می‌اندازند یک قدم دشمنان اسلام را وادار به عقب نشینی می‌کند.

آیت الله شاهچراغی همچنین اضافه کرد: هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر، هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. رسانه ملی، نهاد‌ها و دیگر رسانه ها، نخبگان باید چهره واقعی غرب و مشخصا آمریکا را به مردم بشناسانند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار