فرماندار سمنان گفت: ۱۳۵ هزار و ۹۳۵ نفر از جمعیت شهرستان سمنان واجد شرایط رای دادن در بیست و هشتم خرداد هستند تا با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
کد خبر: ۹۷۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 16 June 2021
 
شهرستان سمنان ۱۳۵هزار و ۹۳۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد

 

به گزارش تابناک سمنان نادر فخری فرماندار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع افراد دارای شرایط شرکت در انتخابات ۲ هزار و ۹۹۰ نفر رای اولی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت.
فخری با مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار،بازرسان و عوامل اجرایی خواست تا با نهایت دقت و تلاش خود، برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند و بر اساس دستورالعمل های انتخابات و قوانین و مقررات شعب اخذ رای وظایف خود را به بهترین نحوه ممکن انجام دهند.
وی تاکید کرد: دستگاه های دولتی از تمامی ظرفیت های موجود در ادارات برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده کنند.
وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به دلیل اهمیت موضوع در بعد داخلی و بین المللی، ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای تبیین جایگاه انتخابات و اهمیت مشارکت در جامعه اطلاع‌رسانی شود.
فرماندار سمنان گفت: انتخابات امسال  ۹ شعبه اخذ رای نسبت به تعداد شعب انتخابات سال ۹۶ در سمنان افزوده شد و در مجموع امسال ۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان در بیست و هشتم خرداد فعال خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه آینده برگزار می شود.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

تاکنون ۳۶ دوره انتخابات در کشور و استان سمنان برگزار شده است که متوسط مشارکت مردم استان سمنان در این انتخابات ۷۲.۵ درصد است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار