مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه گفت: بودجه‌های پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر ابرکوه ظرف دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 19 September 2015

به گزارش تابناک یزد،علیرضا احسان‌فر، در نشست مسئولان شهرداری با خبرنگاران ابرکوه اظهار داشت: بودجه سال 92 شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری نسبت به سال 91 با رشد 47 درصدی مواجه شد که این امر برای نخستین بار در تاریخ فعالیت شهرداری این شهر اتفاق افتاد.

وی افزود: بودجه سال 93 نیز نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر 50 درصد افزایش داشت که برعکس روال معمول، 60 درصد در امور عمرانی و بقیه صرف هزینه‌های جاری شد.

احسان‌فر ادامه داد: بودجه شهرداری در سال 94 نیز 6 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که با وجود مشکلات موجود تا به حال 50 درصد تحقق یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه حجم فعالیت‌های شهرداری ظرف دو سال گذشته بر هیچکس پوشیده نیست، عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم که بیشتر از گذشته شهرداری را در خدمت‌رسانی به شهروندان یاری دهند.

وی در مورد برخی از فعالیت‌های شهرداری در حیطه وظایف امور مالی و اداری اظهار داشت: راه‌اندازی اتوماسیون اداری و تجهیز اطاق سرور و نرم‌افزارهای مربوطه برخی از این فعالیت‌ها است.

احسان‌فر ادامه داد: خرید نرم‌افزاری جدید که شامل برنامه‌های حسابداری، حقوق و دستمزد، دبیرخانه و ساعت حضور و غیاب است نیز از اقداماتی بود که ابرکوه تقریبا جزو چهار شهرداری از مجموع 23 شهرداری استان یزد بود که از نرم‌افزار حسابداری استفاده کرد و همچنین نخستین شهرداری به حساب می‌آید که از نرم‌افزار حقوق و دستمزد استفاده می‌کند.

مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه در تشریح برخی دیگر از فعالیت‌های شهرداری عنوان کرد: با گرفتن 300 میلیون تومان وام اقدام به خرید یک دستگاه غلطک ویبره، یک دستگاه بیل میکانیکی و یک دستگاه خودرو سواری در سال 93 و خرید یک دستگاه کمپرسی و وانت مزدا در سال جاری کرده‌ایم.

احسان‌فر ادامه داد: برون‌سپاری نگهبانی کارخانه آسفالت، گنبدعالی، آتش نشانی، کشتارگاه، پارک بانوان همچنین برون سپاری اخذ عوارض خودرو به پیشخوان دولت بخش دیگری از فعالیت‌ها ظرف دو سال گذشته بوده است.

وی افزود: برگزاری دو جشن شهروندی، توجه به مسائل رفاهی کارکنان، راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه کارکنان، ثبت موسسه خیریه و بازسازی کارخانه آسفالت و به روز رسانی و گازکشی این کارخانه نیز بخش دیگری از فعالیت‌هایی بود که در دو سال گذشته انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار