مدیر سینما بهمن ملایر از فروش 25 میلیون تومانی فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 20 September 2015
مدیر سینما بهمن ملایر از فروش 25 میلیون تومانی فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛مهدی قره‌خانی با اشاره به اینکه سینما بهمن ملایر تنها سینمای این شهرستان است اظهار داشت: این سینما با داشتن امکانات مدرن و استاندارد، مجهز، نورپردازی مناسب و صدای دالبی با ظرفیت بیش از 350 صندلی به عنوان یکی از بهترین سینماهای غرب کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فیلم فاخر و ارزشمند محمد رسول‌الله (ص) در سینماهای سراسر کشور و سینما بهمن ملایر در حال اکران است گفت: اکران این فیلم از ششم شهریورماه در ملایر آغاز شده است.

مدیر سینما بهمن ملایر بیان کرد: این فیلم تا اول مهرماه بر روی پرده‌ سینماهای کشور خواهد بود که به دلیل استقبال مردم احتمال دارد بیشتر از این زمان بر روی پرده سینماها بماند.

وی با اشاره به اینکه روزانه فیلم‌های سینما بهمن ملایر به صورت چهار سانس رسمی یک سانس در صبح و سه سانس در بعد از ظهر اکران می‌شود، گفت: استقبال مردم از سینمای ملایر به ویژه فیلم محمد رسول‌الله (ص) بسیار خوب بوده است.

قره‌خانی گفت: سینما بهمن ملایر به علت واقع شدن در مرکز شهر مخاطبان زیادی دارد و روزانه بین 220 تا 250 نفر از فیلم محمد رسول‌الله (ص) دیدن کرده‌اند که این تعداد در روزهای سه‌شنبه به 900 نفر هم رسیده است.

وی با بیان اینکه این فیلم روزانه در ملایر بین یک تا 1.5 میلیون تومان فروش داشته است گفت: این فیلم پر مخاطب از 6 شهریور تا 26 بیش از 25 میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر سینما بهمن ملایر خاطرنشان کرد: از بین فیلم‌های اکران شده در سینما بهمن ملایر در سال جاری فیلم «ایران برگر» و «محمد رسول‌الله (ص)» از پر مخاطب‌ترین فیلم‌های سینمایی امسال بوده است.

وی گفت: اکثر مخاطبان ما برای تماشای فیلم‌های سینمایی خانواده‌ها هستند که به صورت جمعی در سینما حضور پیدا می‌کنند.

قره‌خانی یادآور شد: در مواردی هم سانس‌های ویژه برای کارکنان دولت و دانش‌آموزان در سینما بهمن را داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار