دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام:
باقری دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام از تداوم مجاهدات بی دریغ ناظران شهرستان‌های تابعه در نوزدهمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 07 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ در نوزدهمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام، مجاهدات بی دریغ ناظران این کمیته در شهرستان‌های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، مهران و هلیلان استمرار یافت.

مجتبی باقری  دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام بیان داشت:  نتایج گزارشات ارسالی حاکی از آن است طی ۱۸ دوره نظارت ۱۵۲ بازدید از اماکن مذکور به عمل آمد که متاسفانه ۲ استخر سرپوشیده در مرکز استان به سبب تخطی از دستورالعمل‌های ابلاغی توسط نهاد‌های ذیربط پلمپ شدند.

باقری با اشاره به این مطلب که اماکن ورزشی در کنار هیئت‌های این نهاد، بازوان توانمند و اجرایی تحقق رسالت دستگاه ورزش در این مرز و بومند تصریح کرد: بازدید همکاران ناظر در شرایطی که موسسین این اماکن با مشکلات و مصائب کمر شکن ناشی از پاندومی کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، فعالیتی بغرنج و طاقت فرساست.

 دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام اظهار امیدواری کرد: در ایام آتی شاهد تسهیل شرایط حاکم بر فعالیت این دسته از بنگاه‌ها باشیم و اوضاع به گونه‌ای رقم خورد که ۴۱۵ مکان ورزشی این دیار همچون روزگار گذشته با فراغ خاطر، کار و پیشه‌ی خویش را از سر بگیرند.

 شایان ذکر است در شرایط کنونی، اماکن ورزشی در گروه بندی شغلی ۳ قرار گرفته اند که بر مبنای شیوه نامه‌ی مصوب در بیست و ششمین جلسه‌ی قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا مورخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ سوای ممنوعیت استخر‌ها و رشته‌های پربرخورد، فعالیت دیگر رشته‌های ورزشی در وضعیت رنگ بندی نارنجی مشروط به احراز شرایط لازم و رعایت نکات بهداشتی مقرر در شیوه نامه‌ی مذکور مجاز و بلامانع می‌باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار