مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: یک هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی به منظور توسعه، احداث و اصلاح شبکه توزیع برق استان در سال گذشته هزینه شد.
کد خبر: ۹۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 03 June 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پنج‌هزار و ۴۷۴ طرح عمرانی شبکه توزیع برق با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۵۳ میلیارد ریالی در سال گذشته به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: نصب و بهره برداری از ۲۹۷ دستگاه در ایستگاه های توزیع برق، توسعه شبکه توزیع برق به طول ۲۱۳.۸ کیلومتر و احداث کابل خودنگهدار به طول ۱۴۶ کیلومتر از جمله طرح‌های عمرانی شرکت توزیع برق استان سمنان در سال گذشته بود.

وی اضافه کرد: افزایش ۴۵ هزار و ۹۴۰ کیلوولت آمپر ظرفیت پست‌­های توزیع برق از دیگر طرح‌های انجام شده از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان در سال گذشته برای پایداری شبکه توزیع برق بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و حدود ۶ درصد است.

وی یادآور شد: کاهش تلفات انرژی برق در شبکه توزیع استان سمنان به عنوان یکی از دستاوردهای دولت در تامین و توزیع برق پایدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، به اقدامات موثر در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق اشاره و خاطرنشان کرد: مقابله مستمر با استفاده غیرمجاز برق و تلاش نیروی انسانی این شرکت در سرتاسر استان منجر به دستیابی به موفقیت کاهش تلفات انرژی برق شده است.

وی با اشاره به خاموشی برق در روزهای گذشته از شهروندان خواست با مدیریت مصرف، در پایداری شبکه توزیع برق استان سمنان همراهی کنند.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز با همراهی در زمینه کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در زمان اداری و ۹۰ درصدی پس از پایان ساعت در پایداری شبکه توزیع برق استان بیش از پیش همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت:استفاده از دور کند کولر آبی و تنظیم ترموستات کولر گازی بر روی ۲۶ درجه سانتیگراد نقشی مهم در مدیریت مصرف دارد.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند که ۷۶.۵ درصد مشترکان استان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

بررسی‌ها نشانگر آن است که با هر یک درجه افزایش دما، یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرف برق کشور بیشتر می‌شود.

۶۴.۷ درصد برق مصرفی در استان سمنان صرف بخش‌های تولید و ۲۰.۶ درصد صرف بخش خانگی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار