برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی در استان البرز
فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمنی را که ملت ایران با انقلاب اسلامی از در بیرون کردند را نمی‌گذاریم این بار از پنجره وارد شود.
کد خبر: ۹۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 18 September 2015
به دنبال حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیستی به مسلمانان فلسطینی، نمازگزاران شهرستان‌های مختلف استان البرز امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز، نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.
نمازگزاران البرزی بارها فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرداده و با شعارهای مرگ بر ضد‌ ولایت فقیه، بر پیروی از راه ولایت تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز امروز به مناسبت در پیش بودن هفته دفاع مقدس به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج حضور داشت.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: بیش از 36 کشور به صورت رسمی در دوران دفاع مقدس از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند و این در حالی بود که حتی از فروش سیم خاردار به ایران خودداری می‌کردند.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: با وجود تمام کمبودهای امکاناتی و تسلیحاتی و در حالی که رژیم صدام از انواع سلاح‌های پیشرفته سود می‌برد، جوانان ایرانی با دست‌های خالی و اتکا به ایمان و اعتقاد خود راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.
استاد‌حسینی گفت: جوانان ما به فرمان ولایت لبیک گفته و در جبهه‌ها حضور یافتند و امروز نیز این جوانان گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و احدی حق و جسارت تعرض به کشورمان را ندارد.
وی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی مردم و حرکت در مسیر ولایت از عوامل پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود، گفت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی نیز مرهون خون شهدا و امام شهیدان و هدایت‌های مقام عظمای ولایت است.
این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به تلاش‌های غربی‌ها به ویژه آمریکا برای تسلط بر کشورهای آزاده و مستقل گفت: جوانان ما در دوران انقلاب اسلامی آمریکا و عواملش را از کشور بیرون راندند و امروز اجازه نمی‌دهیم دشمنی که از در بیرون کرده‌ایم، از پنجره وارد شود.
استاد‌حسینی تاکید کرد: به طور قطع دشمنان و در راس آنها آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی با اصل انقلاب و نظام ما و رهبری مشکل دارند و نمی‌خواهند انقلاب اسلامی و ولایت باشد. اما مطمئن باشند که جوانان ایرانی همچون 3 دهه گذشته پاسخ قاطعی به توطئه‌های آنها می‌دهند.
وی بیان داشت: اگر قرار بود در برابر آمریکا و استکبار جهانی سرتعظیم فرود آوریم، چرا انقلاب کردیم و هزاران جوان را در این راه از دست دادیم. به طور قطع ملت ایران در برابر هیچ قدرتی تعظیم نکرده و اجازه جسارت به اسلام و انقلاب را نخواهیم داد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به شرایط سیاسی کشور گفت: مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند که ما فقط در مورد مسائل هسته‌ای با آمریکا مذاکره کردیم، اما برخی تلاش دارند که این مذاکره را به موضوعات دیگر هم گسترش دهند که به طور قطع اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.
استاد‌حسینی در پایان اظهار داشت: ما حرفی با آمریکا نداریم و با دشمن سازش نخواهیم کرد.
لازم به توضیح است، بارها در میان سخنان سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتی (ع) نمازگزاران کرج فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه سردادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار