امام جمعه گناباد:
امام جمعه گناباد گفت: با وقوع حوادث متعدد در سالهای متمادی، لازم است جهان اسلام مدیریت حج را ازانحصار آل سعود عیاش و بی کفایت خارج نمایند تا زائرین خانه خدا با آرامش بیشتری به انجام این فریضه بزرگ عبادی سیاسی و اجتماعی اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 18 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ندای گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته گناباد با اشاره به حوادث اخیر مکه گفت: حوادث خونین امسال مکه که طی آن صدها نفر کشته و مجروح شدند، بی کفایتی آل سعود را در اداره حرمین شریفین به اثبات رساند.

وی اظهار کرد: با وقوع حوادث متعدد در سال های متمادی، لازم است جهان اسلام مدیریت حج را ازانحصار آل سعود عیاش و بی کفایت خارج نمایند تا زائرین خانه خدا با آرامش بیشتری به انجام این فریضه بزرگ عبادی، سیاسی و اجتماعی اقدام نمایند.

امام جمعه گناباد به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در مسجد الاقصی اشاره و اذعان کرد: حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران به قدری وحشیانه بود که بعد از آتش سوزی ۵۰ سال قبل مسجد الاقصی، بزرگترین هتک حرمت به شمار می رود و تاکنون صدها مسلمان در این جنایت مصدوم و دستگیر شده اند.

حجت الاسلام صادقی عامل اصلی جسارت صهیونیست ها را ظهور داعش و گروه های تکفیری و جنگ عربستان با مردم یمن دانست و خاطرنشان کرد: صهیونیست ها از غفلت مسلمین مخصوصا سران عرب سوء استفاده کرده و اهداف توسعه طلبانه و ضد اسلامی خود را پیگیری می کنند.

وی به بیانات ممقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران کشور اشاره و تصریح کرد: متولیان مسائل فرهنگی و سیاسی و دولتمردان لازم است به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص تلاش دشمن به نفوذ در کشور توجه بیشتری داشته باشند و در جهت جلوگیری از آن اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار