فرماندار کاشمر مطرح کرد:
فرماندار کاشمر از وضعیت عرضه مواد غذایی در بقعه متبرکه سید مرتضی (ع) انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 18 September 2015
مهدی فروزان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: علی‌رغم تاکیدات جدی که در خصوص ساماندهی و رفع مشکلات مغازه‌های اطراف بقعه متبرکه داشته‌ایم اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد.

وی با تاکید جدی بر ساماندهی و ایجاد گشت‌های مشترک برای نظارت دقیق بر عرضه مواد غذایی در اطراف این بقعه گفت: علی‌رغم گشت‌ها و بازرسی‌های انجام شده هنوز هم گله‌ها از وضعیت موجود بسیار است.

فروزان در همین خصوص از بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت معدن و تجارت و مسئولان بقعه سید مرتضی خواست نظارت جدی بر ارائه مواد غذایی داشته و با متخلفان برخورد جدی‌تری داشته باشند.

وی در ادامه به وضعیت پزشک مستقر روستای اوندر اشاره کرد و گفت: اگرچه پزشک این روستا باید مستقر باشد اما این اتفاق نیفتاده و اهالی روستا اعتراض دارند.

فرماندار کاشمر از شبکه بهداشت و درمان خواست بر وضعیت بهداشتی درمانی در روستاها نظارت جدی‌تری داشته .باشند

وی در ادامه به افت شدید آب چاه‌های شهر ریوش اشاره کرد و از رییس آب و فاضلاب شهری خواست نسبت به تامین اب مورد نیاز از سد خوشرو اقدام کنند.

فروزان با بیان اینکه برای انتقال آب از سد خوشرو به شهر ریوش یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین شده است، بیان کرد: اگرچه سد از منابع طبیعی است اما جهت واگذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی همچنین از آبفای روستایی خواست جهت تامین آب شرب مورد نیاز روستای قصون از مجتمع آبرسانی داغی سنجدک که 24 روستای سبزوار و نیشابور را تامین می‌کند، اقدام کنند.

فرماندار کاشمر در پایان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از مسئولان بهداشت و درمان خواست از مدارس بازدید داشته و قبل از شروع سال تحصیلی نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار