کد خبر: ۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵ 02 March 2015
حرم مطهر شاهچراغ(ع) از امشب سیاهپوش ایام سوگواری ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) است .
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های گرامیداشت این ایام از امشب پس از نماز مغرب و عشا در صحن حرم های احمدی و محمدی(ع) آغاز شد .
صحن مطهر شاهچراغ هم اکنون مملو از عزاداران و ارادتمندانی است که از نقاط مختلف استان فارس و کشور به شیراز آمده اند.
محبان و دلدادگان حریم نبوی با حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) ضمن عرض تسلیت به این امام زاده جلیل القدر با سوگواری ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می دهند.
سخنرانی مذهبی درباره زندگی ، جایگاه و نقش حضرت فاطمه زهرا (س) ، مداحی و عزاداری توسط حاج کاظم محمدی ، مهدی سلحشور و امیر یقطین برپایی مراسم سفره صلوات ، آیین فراشان با حضور خادمان ، طلیعه نور ویژه خدام ، توزیع بسته های متبرکی بین زائران و ویژه برنامه کودکان در رواق فرهنگی از جمله ویژه برنامه های ایام فاطمیه در حرم مطهر احمدی و محمدی است .

هم چنین قرائت قرآن ، لاله گردانی و نوحه خوانی از دیگر برنامه های سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم شاهچراغ (ع) است.
مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله نوحه سرایی، سینه زنی، سخنرانی و برگزاری دعای عهد با حضور مداحان و کارشناسان مذهبی برای ایام فاطمیه در نظر گرفته شده است.
بهارلو افزود: این برنامه ها به مدت ده شب در حرم مطهر ادامه دارد.
راه اندازی حسینیه و فاطمیه ویژه کودکان و نوجوانان با برنامه های تاتر ، داستان سرایی ، نمایشگاه و برپایی مسابقات از دیگر برنامه های این ایام است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار