کاراته‌کاهای استان قم باید در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی 2021 کویت به میدان بروند.
کد خبر: ۹۶۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 26 May 2021

به گزارش تابناک قم، در روزهایی که ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیات کاراته استان قم سوژه اصلی این رشته ورزشی در قم است و تمام حواس‌ها به موضوع انتخابات و رئیس آینده این هیات ورزشی پرمخاطب است، کاراته‌کاهای قم باید خود را آماده پیکارهای انتخابی تیم ملی کنند.

مسابقات انتخابی تیم ملی در تیر ماه برگزار می‌شود، رقابت‌هایی که به دنبال هماهنگی فدراسیون کاراته با ستاد ملی مقابله با کرونا، با عنوان جام امام علی (ع) به منظور شناسایی کاراته‌کاهای نخبه به منظور ورود به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده است.

شرکت در این مسابقات از ۸ تا ۲۷ خرداد رایگان است و ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط از سراسر کشور در این مسابقات آزاد پیش‌بینی شده، ضمن اینکه کاراته‌کاهای هر چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته‌های کومیته انفرادی، کاتا انفرادی و تیمی بانوان و آقایان رقابت می‌کنند و چهار نفر برتر هر رده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات آسیایی 2021 انتخاب می‌شوند، رقابت‌هایی که مهر ماه امسال در کشور کویت برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین دوره کارگاه آموزشی فدراسیون با عنوان آموزش کاتای پایکو خبر دیگری است که کانال اختصاصی هیات کاراته استان قم اطلاع‌رسانی کرده و این کارگاه روز جمعه هفتم خرداد ماه از ساعت ۱۷ به شکل وبینار برگزار می‌شود، کارگاهی که توسط کومیته آموزش و با همکاری شورای فنی و راهبردی کاتا برنامه‌ریزی شده و شرکت در آن دارای پنج امتیاز بازآموزی برای مربیان است و تدریس آن را علی مقدم عضو اسبق تیم ملی و یکی از اعضای شورای فنی و راهبردی کاتا فدراسیون انجام می‌دهد.

همچنین هیات کاراته استان قم در یکی از آخرین روزهایی که به شکل سرپرستی اداره می‌شود از برگزاری چهارمین دوره کارگاه آموزشی فدراسیون کاراته در زمینه تمرینات آمادگی جسمانی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان با رویکرد استعدادیابی کاراته خبر داد، دوره‌ای که در آخرین روز اردیبهشت ماه به شکل وبینار برگزار شد.

این کارگاه توسط کومیته آموزش و با همکاری کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته شکل گرفت و شرکت در آن دارای پنج امتیاز بازآموزی برای مربیان بود و با سر فصل‌های توسعه استقامت هوازی، توسعه قدرت و توان، توسعه انعطاف‌پذیری و توسعه سرعت و چابکی در کودکان و نوجوانان با تدریس دکتر مصطفی رحیمی عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار