رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان :
تابناک-رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است.
کد خبر: ۹۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 24 May 2021

به گزارش تابناک از  هرمزگان خلیل قاسمی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم آمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان شیب صعودی گرفته و برای بسیاری از افراد جامعه از جمله کادر درمان مسئله ‌ساز شده است. از سوی دیگر، هر روز بعد تازه ‌ای از این ویروس ناشناخته کشف می‌ شودکه استفاده از ماسک وفاصله اجتماعی می‌تواند، سلامت افراد را تا حد زیادی تضمین کند.
قاسمی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک از سوی تمام واحدهای صنفی در شهرستان بندرعباس و بخصوص مجتمع های تجاری اماکن های سرپوشیده بسیار مهم دانست وگفت: باید این مساله را متذکر شوم که در مدت اخیر اصناف با وجود اینکه فشار بسیار زیادی را به لحاظ اقتصادی تحمل کردند؛ اما همانند گذشته در کنار نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را معطوف به این کرده‌اند که مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت طبق مصوبه امروز کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف و به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است و پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف به واحدهای صنفی ابلاغ گردیده است، و همچنین مردم می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی صنوف گزارش خود را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تا در اسرع وقت از طریق بازرسان مربوطه موضوع بررسی شود.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار