فرماندار هرسین از آغاز اقدامات اجرایی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهر خبر داد و گفت: داشتن درمانگاه تخصصی از مهمترین مطالبات بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
کد خبر: ۹۶۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،عبادالله کنجوریان اظهار داشت: با توجه به تعداد بیمه شدگان احداث این مرکز درمانی بعنوان یک ضرورت مهم در شهرستان تلقی می‌شود.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی از مهمترین نیازهای جمعیت ۲۱ هزار نفری بیمه شده اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی در هرسین است.

کنجوریان از تلاش‌ها و پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی تقدیر کرد.

فرماندار هرسین از روسای ادارات راه و شهرسازی و ثبت اسناد خواست تا در اسرع وقت اقدامات لازم را به منظور مشخص نمودن وضعیت زمین های پیشنهادی برای ساخت این درمانگاه بعمل آورند.

به گفته کنجوریان، برای احداث این درمانگاه علاوه بر ۲۵۰۰ متر مربع زمین با موقعیت مناسب، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز لازم است.

در این جلسه مقرر گردید فرمانداری اقدامات لازم را به منظور تهیه زمین مذکور بعمل آورد و اعتبارات لازم نیز توسط اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تامین شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار