هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداها وعده‌هایی که در توان آنان نیست به مردم ندهند و به فکر طبقات ضعیف باشند و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و مرهمی باشند برای زخم های انباشته شده مردم در همین جا توصیه می‌شود در رقابت با یکدیگر اهانت و بدرفتاری به هیچ وجه مرتکب نشوند.
کد خبر: ۹۶۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس اظهار داشت: این پیروزی زمانی اتفاق افتاد که دشمن سلطه زمینی و هوایی خود را به پشتوانه استکبار جهانی محکم کرده بود، از نظر تجهیزات و استحکامات در حد بالایی بود اما رزمندگان ما با توکل به خداوند متعال توانستند با شکست دشمن سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: محصول این عملیات از بین رفتن تمام تجهیزات دشمن و اسارت هزاران نفر نظامی و غنایم جنگی بود.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سحرگاه جمعه جمله کوتاهی توسط رزمندگان فلسطینی به مراکز خبری جهان مخابره شد و آن پیروزی رزمندگان فلسطینی بر ارتش غاصب اسرائیل بود که اعلام کردند بر اثر مقاومت آن‌ها ضربات سختی بر پیکره دفاعی این کشور وارد کرده به طوری که که مزدوران صهیونیستی بدون قید و شرط یک طرفه اعلام آتش بس کردند.

وی بیان داشت: مبارزان مسلمان فلسطین با تغییر مسیر دفاعی به تهاجمی در این جنگ موفق شدند برای نخستین بار در سراسر سرزمین های اشغالی مردم را علیه صهیونیست ها بسیج کنند.

امام جمعه فیروزآباد ابراز داشت: در این پیروزی ۱۴ میلیون فلسطینی از جنوب لبنان گرفته تا غزه و کرانه باختری با فریاد مقاومت، مقاومت و آزادی قدس سهیم شدند.

هاشمی زاده با اشاره به نکاتی مهم و ضروری این حرکت گفت: این حرکت مهم نیروهای جهادی و شجاعت و ایستادگی در مقابل صهیونیست‌ها حامیان جهانی و منطقه‌ای، مبارزان فلسطین را امیدوار کرد که می‌توان رژیم کودک کش اسرائیل را به آسانی شکست داد و بحث ما می‌توانیم را در این جنگ به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی را نمی توان در منطقه نادیده گرفت و کشورهای مرتجع عربی منطقه فهمیدند که با قدرت پوشالی اسرائیل غاصب نمی توان امنیت و آرامش را در منطقه حاکم کرد.

سال ۱۴۰۰ آزمون بزرگی برای حکومت اسلامی در ایران ، سوریه و عراق

امام جمعه فیروزآباد تاکید کرد: آمریکای جنایتکار فهمید که نمی‌توان در منطقه ایران را نادیده گرفت و این ایران است که در منطقه و جهان حرف آخر را می زند.

هاشمی زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سال ۱۴۰۰ سال حساس و آزمون بزرگی برای حکومت اسلامی در ایران، سوریه و عراق عنوان کرد و افزود: در ایران ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهر اسلامی، در سوریه ۵ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و در عراق ۱۸ مهر انتخابات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دولت بشار اسد با گذشت هفت سال طبق قانون اساسی امسال به پایان می‌رسد و مردم سوریه که ۱۱ سال ناامنی را تجربه کرده اند به پای صندوق های رای می کشاند.

امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: این ۱۱ سال مردم سوریه را آماج خود خواهی ها و لشکرکشی های استکبار جهانی قرار خواهد داد و به قتل مردم سوریه دست از حمایت بشار اسد بر نخواهند داشت و مشت محکمی به دهان آمریکای جنایتکار و گروه‌های وابسته به او خواهد زد.

هاشمی زاده بیان داشت :انتخابات ۱۴۰۰ در ایران نخست وظیفه همه ما است که کاندیداهای ریاست جمهوری را رصد کنیم یعنی سوابق،رفتار ،درصد نزدیک بودن به ثروت و دنیا، دیندار بودن ،مدیریت و ولایت مداری تحقیق و سپس تصمیم به رای بگیریم.

کاندیداها در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند

وی ابراز داشت : ریاست جمهور در قانون اساسی ما دارای انتقال اختیارات وسیعی است که می‌تواند با این اختیارات در مسیر پیشرفت در بخش اقتصادی و کفرستیزی و تولید علم گام‌های موثری را برداشت.

امام جمعه فیروزآباد گفت: ریاست جمهور باید الگوی تمامیت اخلاق، دیانت، ولایت‌مداری بوده و أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم باشد.

هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداها وعده‌هایی که در توان آنان نیست به مردم ندهند و به فکر طبقات ضعیف باشند و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و مرهمی باشند برای زخم های انباشته شده مردم در همین جا توصیه می‌شود در رقابت با یکدیگر اهانت و بدرفتاری به هیچ وجه مرتکب نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار