معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: انتخابات مجمع عمومی سهامداران عدالت استان به منظور تشکیل هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری، که قرار بود امروز برگزار شود، به تعویق افتاد.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 01 May 2021

برگزاری انتخابات مجمع سهامداران عدالت استان سمنان به تعویق افتاد

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا دیانی  ابراز داشت: مقرر شده بود انتخابات مجمع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه دیما امروز یازدهم اردیبهشت برگزار ‌شود، اما براساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، برگزاری مجمع به زمان دیگر موکول شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری انتخابات مجمع عمومی سهامداران عدالت استان سمنان، پنج نفر از افراد خبره به عنوان هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان برگزیده خواهند شد.

وی ادامه داد: حداقل باید نیمی از سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم را برای سهامداری انتخاب کردند در انتخابات مجمع شرکت کنند، تا نتیجه انتخابات مجمع در نوبت اول به نتیجه برسد، در غیر اینصورت براساس قانون تجارت، انتخابات به نوبت دوم خواهد کشید که بعد از هماهنگی با سازمان بورس، سعی خواهیم کرد تا نوبت دوم با هر حد نصابی از شرکت کنندگان برگزار شود.

 وی با بیان اینکه در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در مجمع انتخاباتی،  نوبت دوم انتخابات در زمانی دیگر برگزار می‌شود، تاکید کرد:  سهامداران قبل از مراجعه به سامانه دیما و شرکت در انتخابات، نخست باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و سجامی شوند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده اند، توصیه کرد: برای شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره وقت کافی بگذارند چرا که آینده سهامداری آنان وابسته به این است که با انتخاب افراد قوی و توانمند، سرمایه مفید خود و خانواده‌شان را با ارایه عملکرد مناسب و انتخاب اعضای هیات مدیره حفظ کنند

دیانی تصریح کرد: حدود ۳۹۲ هزار نفر از مردم استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ نفر روش غیرمستقیم را برای خرید و فروش سهام عدالت انتخاب کردند و حداقل ۵۰ درصد سهام‌داران به روش غیر مستقیم برای به نتیجه رسیدن مجمع باید در انتخابات شرکت کنند.

 معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: برگزاری مجمع و انتخاب هیات مدیره سهام عدالت لازمه برخورداری سهام‌داران عدالت از منافع سهام است.

حدود ۳۹۲ هزار نفر از مردم استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ نفر روش غیرمستقیم و بقیه روش مستقیم را برای خرید و فروش سهام عدالت انتخاب کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار