اسامی نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران اعلام شد که در میان نفرات دعوت شده در بخش بانوان، نام چهار ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ندا و سارا شهسواری و زهرا و غزل امیریان بانوان پینگ پنگ باز کرمانشاهی هستند که بدلیل قرار گرفتن در رنکینگ ۳۲ نفر اول به مسابقات انتخابی دعوت شده‌اند.

ندا شهسواری بانوی اول پینگ پینگ ایران در رنکینگ یک، سارا شهسواری رنکینگ هفت، زهرا شهسواری رنکینگ ۲۱ و غزل امیریان هم در رنکینگ ۳۱ قرار دارند و می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

این رقابت‌ها با شیوه جدید و در چهار مرحله بصورت حذفی برگزار می‌شود و قهرمان هر مرحله به عضویت تیم ملی درخواهد آمد.

مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان روزهای ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه و رقابت‌های آقایان نیز روزهای ۲۸ تا ۳۱ خرداد برگزار می‌شود که چهار بازیکن برتر به عضویت تیم ملی در می‌آیند.

تیم ملی پینگ پنگ مردان و زنان ایران قرار است روزهای ۱۰ تا ۱۸ شهریور امسال به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر اعزام شود.

کرمانشاه در میان ۳۲ ورزشکار دعوت شده مردان برای شرکت در مسابقات انتخابی نماینده ای ندارد.

ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ بانوان ایران است که سابقه حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۸ ریودوژانیرو برزیل را دارد، وی البته در مسابقات انتخابی ۲۰۲۱ توکیو ناکام ماند و نتوانست سومین بار متوالی سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار