معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در آستانه بازگشایی مدارس در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 16 September 2015
حجت‌الاسلام سید میثم حسینی اظهار داشت: این طرح دو سالی است که برای کمک به دانش‌آموزان نخبه و بی‌بضاعت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح 28 شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اجرای نیت امینانه واقفین نیک‌اندیش در زمینه تأمین هزینه‌های دانش‌آموزان نخبه و بی‌بضاعت، این طرح توسط سازمان اوقاف طراحی و اجرا شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: این طرح امسال نیز همزمان با سراسر کشور در استان فارس و شهرستان‌هایی که اجرای نیت دارند انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: از اول سال تحصیلی از محل نیات واقفان، کلیه اقلام مورد نیاز یک دانش‌آموز در طول سال تحصیلی در قالب بسته‌های لوازم التحریر و هزینه تحصیلی با همکاری آموزش و پرورش استان در بین دانش‌آموزان نخبه و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی افزود: از دیگر اهداف این طرح شناسایی افراد مستحق مطابق نیت واقفان و بهره‌مندی آنها از اجرای نیت، ترویج فرهنگ کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار